יום שלישי, 20 במרץ 2012

יום הולדת שמח - חלק א'

בסוף פברואר הייתה לי יום הולדת.
לקראת יום ההולדת התלבטתי מה אני אעשה.
רציתי לעשות משהו שיהיה קשור בשעונים,אבל ממש לא ידעתי מה.

זכרתי שבשיחה שלי עם יונתן הוא אמר לי שכל השעונים הטובים נמצאים בחנות בקניון רמת אביב.
טוב, אמרתי לנועה שנפגש לצהריים ביחד, והלכתי לי לקניון רמת אביב.

אז, זהו, שהפתעות היו לי והרבה.
אני אחלק את ההפתעות לשני פוסטים.

אבל בואו נתחיל לאט לאט עם הפוסט הראשון.

אם אתם זוכרים, הפוסט שהתחיל את כל "צו השעה" היה על שעון GRAND SEIKO.
ואם אתם זוכרים, אמרתי לכם שזאת עבודת אומנות.

בשנת 2010 החליטו החברים מ GRAND SEIKO, להתחיל לשווק את השעון מחוץ לגבולות יפן.
אני עוקב בקנאה לא קטנה באותם ערים שהשעונים האלה מתחילים להופיע בהם, ותמיד חושב "נו מתי נזכה לראות אותם בישראל, אם בכלל?"


ואז, בשוטטי בקניון רמת אביב, פתאום מופיע לפני ה SBGA029.
כן! כן! זה מהפירוק והרכבה בפוסט הראשון.


נעצרתי.
הוא הביט בי.
אני הבטתי ישר עליו.
המוכרת הסתכלה עלי, ואיך שנכנסתי פנימה, שאלה אותי אם אני רוצה להסתכל עליו.
התשובה היא "ברור"
והתוצאה היא:
ויש עוד אחת,לא הכי מוצלחת (התמונה, לא השעון)- אבל עדין שעון מדהים.



ואז היא אומרת לי שיש עוד שעונים של GRAND SEIKO, ושאולת אם ארצה לראות אותם.
"נו, בשביל מה יש לי יום הולדת היום?!?" אני עונה. ומחייך.


זה כבר סיפור אחר.
לא שעון צלילה, אלא שעון GMT מדהים ביופיו. הידוע גם בשמו SBGE005G. אוהב אותו.

מיד התקשרתי למשרד יחצנות של SEIKO, ואמרתי להם שאני חייב להבין איך זה שדבר כזה מדהים קורה כאן בישראל ואין הודעה מתפרצת ברדיו שמדווחת לכולם. כי הרי זה בטוח לא פחות חשוב מהנאום של אובאמה. :-)

מסתבר שהגיעו 3 דגמים של GRAND SEIKO לישראל ואלה הם:


כמו כן גם ראיתי את השעון מהפוסט הקודם של ברצלונה: 
ממש נחמד.

אבל מה שהפתיע אותי עוד יותר היה לראות דגם נוסף עם הלוגו של בארסה, אבל הפעם מדובר על שעון שלא משתייך לקבוצת השעונים של SPORTURA, אלא מדובר על הדגם מנגנון CHRONO אחר ללא שעון מעורר.

השעון בעל עיצוב פשוט, אך מאוד הרמוני, ולמרות הפשטות שלו מאוד יפה ומוצלח לדעתי.
 כמוכן המנגנון הזה שאין לו את השעון המעורר, מתאפיין בלוח משנה עליון (שממוקם בשעה 12 ) ואשר מראה את הזמן ב 1/20 של שניה. לראות אותו בפעולה זה דבר מקסים.
תסתכלו על הסרט שביצעתי. מה דעתכם? נכון מקסים?!?

 בנוסף לרצועת העור, השעון גם מגיע עם רצועת מתכת.
ועכשיו לבונוס.
בגלל ש SEIKO קוראת לדגמים שלה בשמות קוד ומספרים, השתרשה מדיניות של שמות חיבה לדגמים מובחרים של SEIKO.
בין הדגמים הללו יש דגם אחד אשר ידוע אצל האספנים בתור "טונה" (כמו הדג).
וזה בגלל שהשעון מוגן ע"י מגן מתכתי כמו טונה בקופסה.
בכל אופן דגם זה של שעון מאוד נדיר לראות מחוץ לגבולות יפן, אבל כנראה שביום הולדת שלי הכל אפשרי.
כי מצאתי אותו כאן ברמת אביב, ישראל.
כאן ניתן לראות את גל הצונאמי שמאתר את הגב של שעון הצלילה (מושלם)
 פה רואים את ההגנה המפורסמת

 ושוב השעון.
איזה יופי. איזה יום הולדת מקסים.
וזה רק חלק א'.

חכו, חכו, להמשך..
:-)
אלעד

אה, עוד דבר.
אל תשכחו לעסות LIKE ל"צו השעה" בFACEBOOK.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה