יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

פוסט ראשון - הרכבה ופרוק של GRAND SEIKO

זהו זה - זה הפוסט הראשון,

אני מבטיח לנסות כמיטב יכולתי לתת לכם קצת תחושה של מה זה עולם השעונים, לפחות כפי שאני רואה אותו.

אז יאללה לענוד שעונים, מתחילים->

אני מתחיל דווקא מ SEIKO.
אני יודע אתם בוודאי שואלים את עצמכם,
"SEIKO, נו באמת שייתן פוסט על ROLEX, או OMEGA, או TAG, אבל SEIKO, נו גם כן חובב שעונים!?!"

אז זהו שכן, SEIKO!
ולא סתם SEIKO - אלא GRAND SEIKO - ולא סתם GRAND SEIKO  אלא ה- SBGA029 בכבודו ובעצמו.
ה SBGA029 בכל הדרו כפי שניתן לראות באתר של SEIKO
(האמת שזה די מוזר אבל SEIKO לא ממש מרבה לקרוא לשעונים שלה בשמות, אז כולם מדברים במספרים, והאמת זה מספר לא רע בכלל :-) ועל שעונים של SEIKO עם שמות אני מבטיח עוד לדבר)

בכל אופן, מה שהכי מדהים בכל הסיפור זאת העבודה של Kamijo-San.
האיש מרכיב בפני קהל GRAND SEIKO, ולאחר מכן מפרק אותו.
לא להאמין, והוא עושה זאת מול חדר מלא באנשים.
האיש אומן פשוט אומן.


אז בקיצור תהנו.
שווה.


הנה הוא מרכיב את השעון:


ועכישו מסיים להרכיב, ומפרק:


אלעד





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה