יום שישי, 19 באוגוסט 2011

שעון ה- TISSOT T-NAVIGATOR

שוב שלום לכם,

חברה שתמיד היתה מאוד חביבה עלי (חוץ מ SEIKO, שעליהם דיברנו בפוסט הקודם) היא TISSOT.

עכשיו TISSOT היא מעניינת, ולמה אתם שואלים, כי TISSOT היא חלק מקבוצת SWATCH השווייצרית.
עכשיו, תחת הקבוצה הזאת נמצאים מיטב יצרני השעונים השווייצרים, וכשאני אומר המיטב, אני באמת מתכוון המיטב.
חברות כגון- CERTINA, RADO, LONGINES, HAMILTON, OMEGA, BLANCPAIN, SWATCH, ועוד רבים אחרים כולם תחת אותה קורת גג שהיא קבוצת SWATCH.

אז מה בעצם זה נותן להם, האמת הרבה.
יש להם חברות שמיצרות מנגנונים כמו ETA, VALJOUX, ו PIGUET.
עכשיו כל החברות שלא מייצרות עבור עצמם מנגנונים קונים את המנגנונים מ SWATCH. והיום כמעט כל שעון צלילה שווייצרי, בין אם מיוצר תחת SWATCH או לא, מכיל את המנגנון של ETA, וכל שעון CHRONOGRAPH מכיל את המנגנון של VALJOUX.

טוב הבנו את הנקודה, הם ענקיים.
אז בשביל מה כל ההקדמה הזאת, סה"כ באנו לדבר על שעון.
וזה נכון.

תראו בעצמכם:
זה הכרונו
 וזה האוטומטי הרגיל


ה T-Navigator, הוא שעון בעיצוב של שעוני טייסים, ובהתאם גם מקבל בגב השעון רוטור של טורבינה.
לדעתי הרוטור מוסיף הרבה וזה בהחלט נקודה מעניינת שמזכירה מאוד את העיצוב של Perrelet.
כמוכן שינו את ה BEZEL - כך שבמקום שיהיה עם דקות (כפי שנהוג בשעוני צלילה), כאן רשמו את הכיוונים (צפון, דרום, מזרח, ומערב) מה שמאפשר להשתמש בו כמצפן.
אבל מה שמעניין לא פחות בשעון הזה הוא לא רק שהוא יפה, והוא באמת יפה מאוד, זה בעיקר המנגנון שלו.
יש את המנגנון C01.211 ב CHRONOGRAPH.
ואת המנגנון ETA 2836-2 ב AUTO.

עכשיו, המנגנון הזה של ה CHRONOGRAPH הוא לא סתם מנגנון, זה מנגנון חדש שפותח במיוחד ע"י SWATCH עבור השעונים שלהם. המנגנון הזה הוא CHRONOGRAPH של 6 שעות לעומת ה VALJOUX 7750 שהוא 12 שעות, אבל אני מאמין שזה בהחלט מספיק. דבר נוסף שהורידו מה 7750 הוא את היום, והשאירו רק תאריך, שאני חושב שבשעון הזה עיצובית זו בחירה מוצלחת יותר.
בעקבות כך הוא מתומחר מתחת ל 7750 הקלאסי ומאפשר להכניס אותו לשעונים זולים יותר כמו ה CHRONO של SWATCH שכבר נמכר בחנויות כאן בארץ מזה יותר משנה, ועכשיו במספר דגמים של TISSOT כגון ה T-NAVIGATOR וה SEASTAR 1000.

אין ספק ששעון ה CHRONO הוא יפה, אפילו מקסים, אבל השעון המדהים הוא ה AUTO הרגיל עם תאריך ויום.
עכשיו זה נכון שמחוג הדקות טיפה קצר מדי, ולא יזיק אם היו מחליפים את הרקע של התאריך והיום לשחור, אבל חוץ מזה זה שעון מדהים. מבדיקה שערכתי עם היבואן, השעונים יגיעו לחנויות בישראל בחודש או חודשים הקרובים (אני אעדכן אותכם), ואז נוכל להתרשם מהם פנים אל פנים.

השעונים מגיעים בשני צבעים: שחור עם כיתוב לבן, או שחור עם כיתוב כתום. כמוכן יש אפשרות לרצועת גומי או מתכת.
אישית אני מתקשה להחליט בין2 הצבעים, אבל הגומי הוא העדיף בעיני. אבל זה רק אני. אתם תחליטו בעצמכם.
קישור לשעון T-Navigator באתר של TISSOT




ברצוני לנצל הזדמנות זאת על מנת להודות לרולטיים על שאפשרו לי הן גישה לתמונות, והן אישור לפרסם. תודה.

אלעד


4 תגובות:

  1. שלום אלעד,
    ראשית אני מאוד נהנה לקרוא את הבלוג שלך, עברתי וקראתי את כל הפוסטים בשקיקה ובעיניין רב, רמה מאוד גבוהה ואיכותית!!!
    אצלי הוא כבר במועדפים.
    שנית יש לי שאלה: בסוף הפוסט על שעוני TISSOT הודיתה לרולטיים על התמונות ואישור הפרסום. כשחיפשתי באתר הרישמי של TISSOT לא מצאתי את רולטיים/אימפרס בין הנציגים הרשמיים בישראל של TISSOT, איך זה יכול להיות ?

    השבמחק
  2. ידידי האנונימי שלום,

    כיף לשמוע שאתה נהנה מהבלוג.
    זה באמתצ גורם לי אושר לדעת שיש עוד אנשים שקוראים ומוצעים עניין בבלוג.

    לגבי רולטים, חיפשתי באתר של TISSOT ומצאתי את הפרטים הבאים:
    http://www.tissot.ch/?mod=stores&action=search&search=&regions=7&countries=91&countryregions=&option=cs

    השבמחק
  3. יופי תודה,
    באמת היה נראה לי מוזר, לא מצאתי כי חיפשתי בעיר - באר שבע (העיר בה אני גר) ות"א, לא חשבתי לחפש ביתר הערים אחרי ת"א.
    יישר כוח, תמשיך לכתוב ולהביא פוסטים מעניינים, כיף גדול.
    אגב יש דרך לקבל עדכון למייל או משהו כזה כל פעם שאתה מעלה פוסט חדש? במקום להכנס מידי פעם לבלוג.
    תודה,
    שי

    השבמחק
  4. שי שלום,
    נחמד מאוד להכיר.

    אין לי מושג איך מקבלים הודעות. אני מאמין שזה דרך מנגנון RSS, או משהו כזה.

    השבמחק